اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

نهم دی ماه نه محدود به تاریخ بود و نه محدود به جغرافیا

همزمان با فرا رسیدن نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت دوره تربیت و تعالی تحت عنوان آموزش مهارتی هسته های فرهنگی حوزه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر (عج) با حضور پر شور فرماندهان و مدیران بسیج و با سخنرانی برادر سید احمد طباطبایی مدیر عقیدتی و نظارت حوزه مقاومت در حسینیه این حوزه برگزار شد.

در این مراسم سید احمد طباطبایی مدیر عقیدتی و نظارت حوزه مقاومت حضرت ولیعصر (عج) با بیان این نکته که حماسه نهم دی ماه نه محدود به تاریخ بود و نه محدود به جغرافیا به دوران مبارزات مردم بر علیه شاه خائن اشاره کرد و اظهار داشت : دشمن با شناختی که داشت فکر می کرد انقلاب خیلی زود شکست بخورد بطوریکه 14 خرداد 68 روز رحلت امام خمینی (ره) ، روز خوشحالی دشمنان انقلاب بود چرا که می پنداشتند انقلاب دیگر رهبری شایسته نخواهد داشت ولی با انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان ولی فقیه زمان تمام نقشه های دشمنان نقش بر آب شد.

مدیر عقیدتی و نظارت حوزه مقاومت حضرت ولیعصر (عج) با اشاره به اینکه نقشه راه امروز انقلاب اسلامی همان نقشه راهی است که امام خمینی (ره) در اوایل انقلاب اتخاذ کرده بود تصریح کرد: مبارزه با آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و سردمدار استکبار جهانی بخشی از همان نقشه راهی است که امام راحل ترسیم کرده است.

طباطبایی با بیان عملکرد خواص در دوران مختلف تاریخ اسلام خاطر نشان کرد: امروز با بررسی و مطالعه تاریخ جای هیچ تعجبی نیست که نزدیک ترین کسان به انقلاب امروز از برخی از شعار های اصلی انقلاب برگشته و یا تردید دارند.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و با تبیین این نکته که برخی بر این باورند که رابطه با آمریکا مشکلات کشور را حل می کند یادآور شد: این همان مساله نفوذ است که رهبر معظم انقلاب بار ها به آن تاکید دارد و امروز شما بسیجیان باید جلودار دشمن شناسی در جامعه باشند و به گفته رهبری برای دشمنان بیم آفرین باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۹
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی