اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

خواص مردود فتنه 88

به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای آسیابک و پایگاه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی با سخنرانی سردار محمد اسماعیل کوثری از فرماندهان دوران دفاع مقدس و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در مسجد جامع آسیابک برگزار گردید.

این مراسم  باحضور خانواده معظم شهدا، فرماندهی محترم سپاه ، رزمندگان و ایثارگران، مسئولین، بسیجیان و نمازگزاران و با قرائت قرآن توسط برادر رستمی و پخش کلیپ با موضوع فتنه سال 88 و حماسه 9 دی آغاز و سپس با اجرای گروه سرود و سخنرانی سردارمحمد اسماعیل کوثری ادامه یافت .

سردار محمد اسماعیل کوثری با بیان اینکه حضور مردم در لحظات حساس انقلاب می تواند تحرکات سیاسی و ناحق دشمنان را ناکام گذارد ، به عملکرد خواص جامعه در آن دوران پر از غبار اشاره کرد و گفت: در زمانی که حق را به گونه ای نمایان کردند که از باطل قابل تشخیص نبود بطوریکه حتی در خانواده ها هم رخنه کرده و اختلافات زیادی را بوجود آورده بود با این اوصاف  به بیان مقام معظم رهبری خواص مردود و مردم نمره قبولی گرفتند.

فرمانده دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه دشمنان از پیشرفت کشور در زمینه های هسته ای ، نظامی ، علمی ، هوافضا و ... وحشت زده بودند تصریح کرد:دشمنان کشور در سال 88 نه تنها به دنبال کُند کردن حرکت رشد و پیشرفت ما بودند بلکه هدف اصلی آنها براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

سردار کوثری به اقدامات سران فتنه در روز های پس از انتخابات اشاره کرد و با بیان اینکه متاسفانه برخی با القای اینکه موسوی برنده انتخابات است وی را تحریک نموده بطوریکه حتی پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در آن نمازجمعه تاریخی باز به اقدامات ساختازشکنانه خود ادامه داد و نه تنها طعم شیرین حضور گسترده 85 درصدی مردم را در انتخابات تلخ کرد بلکه هزینه های زیادی را به کشور تحمیل نمود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۲
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی