اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سران فتنه دنبال حقی بودند که خودشان آن را زیر پا گذاشتند.

به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای زاویه مراسم گرامیداشت یوم الله 9دی با حضور پر شور بسیجیان و امت حزب الله با سخنرانی کارشناس مسائل سیاسی و سردبیر روزنامه کیهان آقای حسین شمسیان و امام جمعه محترم شهر زاویه حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا باقری در مسجد جامع شهر زاویه برگزار گردید.

کارشناس مسائل سیاسی و سردبیر روزنامه کیهان آقای حسین شمسیان با اشاره به اینکه اگر این واقعه ادامه نداشت و منتظر حادثه دیگری نبودیم برپا کردن هر ساله این برنامه ها خیلی موضوعیت نداشت تاکید کرد: ولی اگر باور داشت که ماجرا تمام نشده ، ضرورت دارد که هر بار و هر سال موضوع را یادآوری کرده و ببینیم آیا امکان دارد که این حادثه بار دیگر به شکل دیگری رخ دهد.

حسین شمسیان سردبیر روزنامه کیهان با اشاره به بیانات رهبری پیرامون فتنه 88 که فرمودند دشمن کشور را به لبه پرتگاه سقوط برد گفت: اینکه یک اتفاق مهمی بیوفتد و کشور به لبه پرتگاه سقوط برود یک حادثه ساده و کم اهمیت نیست و این نشان می دهد که اختلاف ما با دشمن اختلاف ماهوی است و تصمیم آنها برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی یک تصمیم جدی است و در دو صورت این اتفاق نمی افتد یکی روزی است که یا انقلاب ما دست از آرمان های خود بردارد یا آنها سر عقل بیایند و دست از دشمنی خود بردارند و به راه ما بیایند.

کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه سران فتنه دنبال حقی بودند که خودشان آن را زیر پا گذاشتند به جنایات آشوبگران در روز عاشورا اشاره کرد و اظهار داشت : همان عامل پیروزی در اوایل انقلاب که لطف ویژه خدا و دست غیبی و عنایت خاص حضرت بقیت ا... بود سبب پیروزی در فتنه 88 و نگهداری انقلاب شد .

سردبیر روزنامه کیهان با بیان اینکه دشمنان برای فتنه 88 سال ها کارکردند و خیلی زحمت کشیدند اظهار داشت : تصور عمومی این بود که از قبل از فتنه کارهایی انجام شد ، ولی اصل ماجرا این بود که به گفته واعتراف مایکل لدین مشاور امنیت ملی چند رئیس جمهورآمریکا در بنیاد دفاع از دموکراسی ریشه این حرکت یعنی جنبش سبز به اوایل سال دهه 80 میلادی یعنی سال 65 آن زمانی که ایران در دفاع مقدس پیروزی هایی از قبیل والفجر 8 و... بود ، برمی گردد و در طول زمان تکمیل شد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۲
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی