اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

فتنه علمای فاسد ، بدتر از فتنه دجال

به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهدای و همزمان با دهه بصیرت آسیابک نشست روشنگری بصیرتی با موضوع (شیعه لندنی سنی آمریکایی) و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین احمد پناهیان در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرک فاطمیه(س) و با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران ، رزمندگان و بسیجیان، مسئولین و عموم مردم ولایت مدار برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین احمد پناهیان سخنان خود را با آیات قرآن کریم آغاز نموده و به دستور مستقیم خدای متعال که با دشمنان خدا و دشمنان دین ارتباط برقرار نکنید اشاره کرد و گفت: سنی های آمریکایی عربستان سعودی است که با فتنه داعش و جنایات یمن ، بحرین ، سوریه ، عراق و ... کفر خود را به اثبات رسانده اند.

احمد پناهیان با بیان اینکه روح اسلام روح وحدت و یگانگی است گفت : نشر حقیقت اسلام به دست علماست و بالطبع همه دنیاطلبان که عظمت اسلام و عزت مسلمانان را برنمی‌تابند، اگر بخواهند اختلافی بین فرق مختلف و شیعه و سنی ایجاد کنند باید به سراغ علما بروند؛ وی تصریح کردطبیعی است تنها آنهایی که خودشان خود را عالم می‌دانند و علم را به عنوان وسیله‌ای برای مطرح کردن خودشان می‌دانند، با چنین جریان‌هایی همراه می‌شوند.پناهیان خاطر نشان کرد: مواردی بوده که عواملی از سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی غرب مثلا انگلیس، حقوق گرفتند تا با مباحث اعتقادی شیعه و سنی آشنا شوند و بعد به عنوان یک عالم شیعی یا سنی و به فرموده رهبری سنی آمریکایی و شیعه لندنی در میان مسلمانان به تفرقه افکنی مشغول شوند.

وی با بیان اینکه بصیرت علما مقدم بر بصیرت مسلمانان است یادآور شد : ما عالمانی که به لحاظ علمی مطرح اما به لحاظ سیاسی ساده لوح باشند در میان علمای شیعه و اهل سنت فراوان داشته و داریم؛ افرادی که در تله دشمنان اسلام گرفتار شدند و به جای اینکه علمشان موجب روشنگری شود و در جهت عزت اسلام باشد خود اینها آتش بیار معرکه دشمن شده و سبب تفرقه و اختلاف شدند.

ایشان در ادامه به ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی از طریق ظرفیت علما اشاره کرد و گفت: توده‌های مردم چه شیعه و چه سنی، حقیقت اسلام را از زبان علما دریافت می‌کنند و لذا فتنه ای که علمای فاسد ایجاد می کنند از فتنه دجال بدتر است.

ایشان به اعتراف آمریکایی ها مبنی براینکه دشمنی ما با ایران بر سر اسلام ایران است اظهار داشت : آمریکایی ها می دانند که با اسلام ایران نمی توانند مقابله کنند. وی افزود: تمام تلاش های دشمنان دین از صدر اسلام تاکنون بر این بود که اسلام ناب را از بین ببرند و امروز حتی با سنی هایی که با حقیقت تشیع علوی آشنا شده اند همچون مسلمانان غزه ، دشمنی می ورزد و می خواهد آنها را نابود کند .

احمد پناهیان در بخش دیگر از سخنان خود به فتح حلب در سوریه اشاره کرد و تصریح کرد: فتح حلب از فتح خرمشهر مهم تر بود و دلیل آن را اعتراف آمریکایی ها به مدیریت مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت : با وجود اینکه بیش از 90 کشور در سوریه بر علیه محور مقاومت هستند ولی با این حال آمریکایی ها گفته اند رهبر ایران نه تنها یک مدیر و رهبر سیاسی بزرگ است بلکه یک مدیر تمام عیار نظامی هم هست و در ادامه به بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با فتح حلب اشاره کرد و گفت : اگر در حلب شکست خورده بودیم خزان شکست های جمهوری اسلامی آغاز شده بود .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۵
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۲)

۲۳ دی ۹۵ ، ۰۷:۴۱ قربانی نیا
متاسفانه برای این برنامه شهرستانی خوب استقبال نشده بود
۱۸ دی ۹۵ ، ۱۳:۰۴ آرمانگرا
دست آقای رسولی و بابایی و منصوری بابت هماهنگی و اجرای این برنامه خوب درد نکند واقعا عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی