اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مدارس محکم‌ترین و اصلی‌ترین پایگاه‌های تربیتی جوانان و نوجوانان

کارگاه پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر ویژه مدیران و معاونان پرورشی مدارس در محل آموزش پرورش شهرستان  برگزار گردید.

سرگردپاسدارمحمد مهجوری در راستای برنامه های مبارزه با مواد مخدر شهرستان ضمن تشریح اثرات و عواقب سوءمصرف مواد مخدر اظهار داشت :  مدرسه و علی الخصوص معلمان درپیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر بسیار موثرند و  آنها را می توان به عنوان محکم‌ترین و اصلی‌ترین پایگاه‌های تربیتی جوانان و نوجوانان عنوان نمود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه  تصریح کرد این کارگاها در راستای ریشه‌ کنی اعتیاد برگزار می‌شود و از آنجاییکه خانواده و مدرسه هسته اولیه تشکیل یک جامعه هستند بنابراین به هر میزانکه خانواده و مدرسه  سالم تر باشد،آن جامعه سالمتر است.

محمد مهجوری آگاه کردن جامعه از خطرات و مضرات اعتیاد ؛ بهبود وضعیت فرهنگی جامعه ؛ تقویت فعالیت های جایگزین برای افراد در معرض خطر مانند فعالیت های فرهنگی،ورزشی و آموزشی و افزایش مهارت های زندگی در افراد را از جمله راهکارها برای محافظت فرد از مصرف مواد مخدر مطرح کرد.

وی خاطر نشان کرد : پس برای موفقیت در امر پیشگیری، همکاری میان واحد های مردمی و جامعه مانند خانواده ها،مدارس، مساجد، سرباز خانه ها، دانشگاه ها،کارخانجات، رادیو و تلویزیون، روزنامه ها و مأموران نیروی انتظامی و ... ضرورت دارد .

مهجوری با بیان اینکه مسئولیت پیشگیری از اعتیاد و مصرف موادمخدر ، فقط بر عهدة یک فرد یا تیم متخصص بهداشتی نیست ؛ تاکید کرد: همة افراد جامعه باید در آن مشارکت داشته باشند و یک نوجوان می تواند بامسئولیت پذیری و آگاهانه، روش های پیشگیری از مصرف موادمخدر و مقابله با خطرات مصرف را به دقت فرا بگیرد و به همسالان و سایر افراد اجتماع انتقال دهد . اگر همة نوجوانان با تأثیرات نامطلوب سیگار و مواد مخدر برسلامت جسمی و روانی خود و خانواده شان آشنا شوند و نیز ازاثرات سوء آن بر طراوت وشادابی و زیبایی چهر ة خویش و روابطشان با دوستان وآشنایان آگاه شوند کمتر ممکن است به این کار دست بزنند . از طرفی تأثیر انتقال دانستنی های فوق از یک نوجوان به همسال خود بیشتر از هرکس دیگر خواهد بود.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۳
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی