اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

نفوذ در لایه های آسیب پذیر امت اسلامی ، توطئه دشمنان قسم خورده

سرگرد پاسدار محمد مهجوری در خصوص فعالیتهای سپاه به نقش سپاه در عرصه های گوناگون فرهنگی ،سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، امنیتی و... اشاره کرد و تصریح کرد: سپاه و بسیج فتنه های بزرگی را از بدو پیروزی انقلاب اسلامی خنثی کرده اند ، بلایی که بر سر عراق و سوریه آمد بخاطر این بود که ارتش این کشورها ارتباطی با بدنه مردم نداشتند و امروز به این سرنوشت دچار شدند.

مهجوری در ادامه افزود : توجه خاص به ابعاد فرهنگی، اقتصادی، محرومیت زدایی، تقویت بنیه ی دفاعی شهرستان، خدمات رسانی به آحاد مردم، بصیرت افزایی ، و... را از اولویت های کاری فرمانده سپاه زرندیه در بسیج دانست و تأکید کرد: شعار محوری سپاه زرندیه ، تقویت بسیج و تقویت روحیه ی انقلابی گری و استکبار ستیزی ، تشکیل و اداره هیئت های اندیشه ورز بویژه پایگاه های مسجد محور بوده است.

وی با بیان اینکه امروزه یکی از ترفندها و توطئه های دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نفوذ در لایه های آسیب پذیر امت اسلامی است ؛ خاطر نشان کرد: برای پی بردن به این موضوع باید کتاب "دستهای ناپیدای" مستر همفر (جاسوس انگلیس در بلاد اسلامی) را مورد مطالعه قرار داد تا عمق این نفوذ را در جامعه ی کنونی متوجه شد که وی یکی از راهکارهای نفوذ در ممالک اسلامی را  نفوذ فرهنگی و اعتقادی و تغییر باورها بیان می دارد به طوریکه این امر در حال حاضر از مهمترین آسیب هایی بوده که در عصر جهانی شدن عموم کشور ها از آن رنج می برند. مهجوری ادامه داد: این مقوله به ابزار جنگ نرم و تهدید علیه کشور عزیزمان تبدیل گردیده که اگر مراقبت نکنیم میتواند باعث بروز خسارت های گوناگون در ابعاد مختلف ، اجتماعی ، روانی ، خانوادگی ، بهداشتی و اقتصادی در سطح کشور به جای بگذارد.

فرمانده سپاه زرندیه با اشاره به اقدامات و فعالیت هایی که قانون اساسی برعهده ی این نهاد مقدس نهاده است اظهار داشت : رویکرد سپاه ، رویکردی فرهنگی با هدف کاهش آسیب های فرهنگی و بحث جهاد فرهنگی ، گفتمان سازی ، تشکیل کارگروه های تخصصی فرهنگی با حضور نخبگان تاثیر گذار ؛ می باشد و قرارگاه نهضت روشنگری با محوریت بصیرت افزایی و هدف ترویج سبک زندگی اسلامی ، مطالبه گری ، ظلم ستیزی، و یاری رساندن به مظلومین از مهمترین اقدامات سپاه زرندیه در این مقوله است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۸
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی