اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان زرندیه در گفت و گو با خبرنگار زرخبر، در خصوص اعزام کاروان راهیان نور شهرستان به مناطق جبهه جنوب گفت: راهیان نور یکی از زمینه ها و بسترهای مناسب و تاثیرگذار در ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و فداکاری است و اگر از معنویات آن خوب بهره مند شویم یک سد عظیمی در برابر تهاجمات ناجوانمردانه استکبار است.

مهجوری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "زیارت مراکز مهم دوران دفاع مقدس در قالب کاروان های راهیان نور ابتکار انقلابی، الهی و شایسته ای بود و اعتقاد بنده این است که تا مدت های مدید این حرکت بایستی تداوم پیدا کند و آثار و برکات آن را مردم ما، کشور ما و نسل جوان ما احساس کند" اظهار کرد: تمرکز دشمن در جهت از بین بردن حوادث تاریخی بزرگ از جمله دفاع مقدس است که باید این حیله دشمن را خنثی کرد.

 

وی افزود: سپاه شهرستان زرندیه در جهت مقابله با این توطئه و ترفند دشمن که می خواهد وقایع تاریخی را تحریف و یا موجبات فراموشی آن را فراهم کند، حداکثر توان خود را برای برقراری انس معنوی با شهدا و آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت با برگزاری این اردوها به کار گرفته است.

 

فرمانده سپاه زرندیه تصریح کرد: از جمله کارهای مهمی که در راهیان نور صورت می گیرد ترویج سبک زندگی شهدای عزیز است که به عنوان اسوه ای ماندگار و دست یافتنی برای نسل جوان و همه آحاد مردم هستند.

 

مهجوری ابراز کرد: اردوی راهیان نور هر ساله در شهرستان زرندیه در سه مرحله در قالب اردوی راهیان نور جنوب کشور در ایام پایانی سال و ابتدای سال برای آحاد مردم، اردوی راهیان نور دانش آموزی در فصل پاییز ویژه دانش آموزان و اردوی راهیان نور غرب فصل تابستان به صورت عمومی برگزار می شود.

 

وی گفت: امسال 520 نفر از زرندیه در 25 اسفند ماه سال جاری و پنجم فروردین ماه سال 96 در قالب دو کاروان اردوی خانوادگی و عمومی عازم سرزمین نور(مناطق عملیاتی دفاع مقدس) می شوند.

 

مهجوری خاطرنشان کرد: زائران از مناطق عملیاتی دو کوهه، شهدای گمنام اندیمشک، پادگان شهید زین الدین، فتح المبین، فکه، چزابه، دهلاویه، هویزه، طلائیه، یادمان شهید محمودوند، اروند کنار (فاو)، موزه خرمشهر، شلمچه و شوش بازدید می کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۶
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی