اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

صبح روز دوشنبه مورخ 04/02/1396 مرحله سوم اردوی عملی آمادگی دفاعی دانش آموزان شهرستان زرندیه با اعزام بیش از 50 دانش آموز پسر به میدان تیر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سپاه زرندیه ، سومین مرحله از اردوی عملی درس آمادگی دفاعی با هماهنگی آموزش و پرورش و سپاه بسیج شهرستان و با حضورجانشین فرمانده سپاه ناحیه زرندیه، فرماندار و امام جمعه شهر پرندک در محوطه میدان تیر سپاه شهرستان زرندیه برگزار شد.

در این مرحله سیدمحمدی ، امام جمعه شهر پرندک ، در سخنانی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص سه اصل تحصیل ، تهذیب و ورزش برای جوانان و نوجوانان مسلمان و انقلابی ، حضور در میدان تیر و آمادگی دفاعی دانش آموزان را حرکتی بسیار با ارزش و در راستای سخن امام خامنه ای (مدظله) دانست.

جعفر نخستین ، فرماندار شهرستان زرندیه ، نیز در سخنانی نفس آمادگی جسمانی وآموزش کار با اسلحه را برای دانش آموزان ضروری عنوان کرد و هشت سال دفاع مقدس را تجربه ای ارزشمند در این زمینه دانست.

محمدعلی یوسفی ، مدیر آموزش و پرورش ، نیز با حضور در میدان تیر ، آموزش تئوری و عملی کار با اسلحه ، نشانه گیری و شلیک را از اهداف برگزاری این مرحله از اردوی عملی درس آمادگی عنوان کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۷
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۱)

با عرض خدا قوت به مسئول محترم بسیج دانش آموزی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی