اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

تأثیر شهید مطهری در پیدایش انقلاب اسلامی

به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) و به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی با حضور مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرندیه حجت الاسلام اکبر قنبری دیدار با امام جمعه محترم شهر زاویه صورت پذیرفت.

در این دیدار امام جمعه شهر زاویه حجت الاسلام والمسلمین حسن باقری ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج  با اشاره به جایگاه شهید مطهری در پیشبرد انقلاب اسلامی تصریح کرد: استاد مطهری از همان اول یا حضرت امام(ره)هماهنگ و هم صدا بودند و روابط ایشان با حضرت امام برقرار بود و کارهای سری می کردند.وقتی امام در نجف بودند با ایشان روابط داشتند. وقتی هم امام در پاریس بودند ایشان به دیدن حضرت امام می رفتند.در پانزده خرداد 42 وقتی امام را بازداشت کردند ایشان هم از کسانی بودند که بازداشت شدند.

وی خاطر نشان کرد :استاد شهید مطهری تأثیر گسترده ای در پیدایش انقلاب اسلامی داشتند و آنچه با مرور خاطرات آن شهید و همرزمان او به دست می آید،می توان به عمق تأثیر وی بر وقوع انقلاب اسلامی پی برد.

حسن باقری با بیان اینکه در تمام فرهنگ ها، به ویژه در فرهنگ اسلام، احترام بسیاری برای دانشمندان درست کردار، که مشعل داران راه رشد و تعالی اند، در نظر گرفته شده است گفت: در قرآن کریم، بیش از هشتاد بار از علم و عالم تمجید شده  است و نامیده شدن روز شهادت این استاد فرزانه را به عنوان روز معلم بسیار پر ارزش دانست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی