اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

توفیقات کشور مرهون خون شهدا و خانواده های آنها

همزمان با فرا رسیدن اعیاد شعبانیه ، آغاز عملیات بیت المقدس ، آغاز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم مسئولین ناحیه مقاومت بسیج زرندیه با تشکیل چندین گروه با برخی از شهدای والا مقام عملیات غرور آفرین بیت المقدس دیدار کردند.

فرمانده سپاه شهرستان زرندیه سرگرد محمد مهجوری ضمن حضور در این سرکشی ها  با بیان اینکه این سرکشی ها با هدف یادبود شهدای والا مقام و زنده نگه داشتن یاد و هدفشان برگزار می شود اظهار داشت : هر توفیقی وموفقیتی که نصیب کشور می شود مرهون خون شهدا والطاف خانواده معظم شهدا وجانبازان وایثارگران است. مهجوری تصریح کرد: خانواده های معظم شهدا جگر گوشه های خود را به انقلاب ،رهبری ودفاع از کشور تقدیم کردند وهم اکنون هم پشت سر این انقلاب و کشور ایستاده اند. وی افزود : این دیدار ها می تواند بهانه ای باشد که به یاد شهدای مربی ومعلم باشیم واز ایثارگریها ومجاهدتهای این شهدا وصبر خانواده های آنان تجلیل کنیم.

وی استاد مطهری را اسوه و نمونه یک معلم واقعی عنوان کرد و گفت: شهید مطهری نیز با احساس تکلیفی که نسبت به دین و تربیت نسل جوان داشت با کجی ها و انحرافات دینی به مبارزه برخواست و معلمان نیز باید با الگو گرفتن از این استاد فرزانه به خوبی رسالت خود را در این زمینه ایفا کنند .

فرمانده سپاه زرندیه با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا فرهنگی گفت: شهدای فرهنگی در تحقق اهداف انقلاب اسلامی نقش مهمی را ایفا کردند زیرا آنان هم خون خود را نثار انقلاب نمودند و هم با تربیت انسانهایی متعهد آینده انقلاب اسلامی را بیمه نمودند.

در ادامه این دیدارها حجت الاسلام والمسلمین اکبر قنبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه زرندیه ضمن گرامی داشت اعیاد شعبانیه هدف از این دیدارها را تجدید پیمان با آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا و امام شهدا عنوان کرد و تصریح کرد: دیدار از خانواده‌های شهدا و لمس شیوه زیستن آنها همان موضوعی است که فرموده مقام معظم رهبری در شناخت سبک واقعی زندگی ایرانی و اسلامی است و ما نیز باید محور برنامه های خود را بر همین محور قرار دهیم.

قنبری شهادت را افتخاری دانست که هرکسی لیاقت این افتخار را ندارد افزود: شهدای ما با گذشت از جان و مال خود از کشورمان و آرمان‌های رهبر انقلاب دفاع نمودند و امروز آرامش حاکم بر جامعه را مدیون قطره قطره‌‌های خون شهدا هستیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه زرندیه دیدار با خانواده شهدا را روحیه‌بخش دانست و افزود: حضور در کنار خانواده شهدا توفیق الهی برای مسئولان و خدمتگزاران نظام است و امروز آرامش حاکم بر جامعه را مدیون قطره قطره‌‌های خون شهدا هستیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی