اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

اعزام بیش از 1000 نفر از مردم روزه دار زرندیه به مراسم ارتحال امام خمینی (ره)

همزمان با فرا رسیدن بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) محمد مهجوری فرمانده سپاه زرندیه با بیان اینکه وصیت‌نامه امام به عنوان منبع عظیم در مسائل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در اختیار ما است گفت: در غیاب امام با معضل سیاسی، نقص اقتصادی و فرهنگی مواجه هستیم و باید نگاه امام و راهکار ایشان در حل این موضوعات تبیین شود.

مهجوری با اشاره به اینکه امسال در حالی به استقبال آئین های پر شکوه گرامیداشت امام راحل و وقایع عظیم میانه خرداد می شتابیم که بیش از نیم قرن از نهضت امام و ربع قرن از رحلت امام می گذرد خاطر نشان کرد: ماه رمضان فرصت طلایی است که مردم ابتدا برداشت‌ها و نظرات امام را نسبت به این ماه و نزول قرآن و لقاءالله درک کنند چرا که برداشت امام از رمضان بسیار متفاوت از برداشت‌های محققان و عرفا است و از نظر امام ضیافت الله یعنی انسان در ترک شهوات نفسانی حتی در عالم خیال موفق باشد که این مرحله نازل هواها است.

فرمانده سپاه زرندیه با بیان اینکه این گذر زمان و فاصله ایام نه تنها بر نام و یاد و آرمان های امام خمینی و نهضت الهی اش غبار فراموشی ننشانده است تصریح کرد: هرگز نمی توان گذشت نهضت اسلامی را بدون شناختن بنیانگذار آن به تحلیل نشست و یا آینده انقلاب را بی چراغ افکار و سیره او دید.

 وی با ابراز اینکه باید رهبر زمان را به‌درستی شناخت چرا که عدم شناخت رهبر و ولی فقیه زمان یکی از ظلم‌های صورت گرفته در حق ایشان است، گفت: امام راحل تولیدکننده و اثرگذار فرهنگی در سطح کشور و جهان بود.

 محمد مهجوری با بیان اینکه روحانیون باید امام خمینی(ره) را الگوی خود قرار دهند، اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره نسبت به پایداری در اصول فکری امام خمینی(ره) تأکید و سفارش می‌کنند.

وی تاکید کرد، ولایت فقیه ارزنده ترین یادگار امام راحل است، ضرورت دارد، برای ادامه مسیر انقلاب و رسیدن به اهداف متعالی آن که ایجاد تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی ظهور امام عصر (عج) است، حفظ وحدت لازم و ضروری است.

وی اضافه کرد: هرچه بیانات معظم له در جامعه اجرایی تر شود به اهداف انقلاب نیز نزدیک تر می شویم.

 فرمانده سپاه زرندیه با اشاره به اینکه مراسم امسال با توجه به همزمانی با ماه مبارک رمضان از ساعت 18 آغاز می‌شود، افزود: امسال بیش از 1000 نفر از مردم روزه دار ، انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان زرندیه بار دیگر برای تجدید پیمان با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان های آن عزیز سفر کرده به مرقد مطهر آن حضرت اعزام خواهند شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۰
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی