اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

ورزش منظم سلامت جسمی و روحی را حفظ می کند.

با حضور فرماندهی محترم سپاه، امام جمعه محترم شهرستان ، فرمانده محترم حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی(ره) و معاونت محترم اداره آموزش و پرورش از دانش آموزان نائب قهرمان فوتسال استان در مقطع اول تحصیلی با اهدای جایزه و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

فرمانده سپاه زرندیه در این مراسم با اشاره به  اهمیت ورزش و بخصوص ورزش منظم خاطر نشان کرد : ورزش منظم سلامت جسمی و روحی راحفظ می کند و با کاهش خطر ابتلا به بیماری های مزمن امید به زندگی را افزایش می دهد و باعث ایجاد شور و نشاط (رفع افسردگی ) جهت انجام فعالیت های روزانه می گردد .

محمد مهجوری با بیان اینکه ورزش صحیح به بدن کمک می کند تا در کنترل سیستم عصبی به دست آوردن اعتماد به نفس ، کارکردن و تصمیم گیری صحیح در شرایط بحرانی موفق تر عمل کند گفت: افسردگی و فشار روحی به غیر از آن که با شرایط روحی و اعتماد به نفس شخص در ارتباط می باشد با شرایط جسمانی نیز مرتبط است .

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود به نقش والدین و مربیان ورزشی اشاره کرد و اظهار داشت :مهمترین نکته این است که به طور مثبت تمایل دانش آموزان را به ورزش زیاد کنند و آگاهی داشته باشند که هر فعالیت بدنی، برای فرد خاصی مناسب است و با توجه به مشخصات: سن، موقعیت فیزیکی، مراحل پیشرفت و میزان علاقه دانش آموزان، مناسب‌ترین فعالیت بدنی را بایستی به آنها توصیه کنند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۰
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی