اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

بسم رب الشهداء و الصدیقین

بیانیه مجمع بسیجیان شهرستان زرندیه به مناسبت روز قدس

1- روز قدس  میراث گرانبهای بنیانگذارفقید جمهوری  اسلامی  و نشانی از عمق دور اندیشی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی ایشان به اندیشه ی وحدت و انسجام اسلامی در مقابل زور گویان و یکه تازی  آنان در عرصه ی جهانی می باشد . صهیونیستهای غاصب باید بداند که امت اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده ی سرطانی اسرائیل غاصب را محکوم می کند.

2-تردیدی نیست باز خوانی مواضع و نظرات ضد استکبار بنیانگذار جمهوری اسلامی  حضرت امام خمینی (ره) و روشنگری حادثه ی هفتم تیر ماه و دیگر جنایت های تروریستی مزدوران آمریکایی و جبهه دشمنان انقلاب اسلامی ،پشتوانه ی عظیمی برای ارتقای بصیرت و اگاهی ملت انقلابی و استکبار ستیز ایران به ویژه نسل فهیم ،شجاع و بالنده جوان کشور در صحنه ی شناخت و تحقق رسالت تاریخی و انقلابی آنان در مصاف با خط انحراف و نفاق بوده و عمل به فرامین مطاع و رهنمود های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی ) تلاش در صیانت از نظام مقدس اسلامی و تضمین پیشروندگی انقلاب و میهن اسلامی به شمار خواهد رفت

3-روز قدس روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل نماد های کفر و استکبار دوران معاصر می باشد ، تجلی اراده جهانی و مردمی برای احقاق حق مردم مظلوم فلسطین است . تجای دست توانی خداست که توسط ملت های هوشیار و آگاه بار دیگر پایه های کاخ ظلم را به لرزه در اورده است .

 

4-روز قدس روز بیداری و خروش وجدان های های آزاده جهانیان است که در برابر جنایت های ظالمانه رژیم غاصب و خونریز اسرائیل ، به میدان می آیند  تا ضمن اصرار و تایید ارمان های فلسطین ، از ارمان های جبهه ی مقاومت به ویژه مردم ستمدیده سوریه  حمایت نموده و از جنایت های رژیم سفاک صهیونیستی در کشور های منطقه در سوریه ، عراق ، یمن ، افغانستان ، لبنان ، بحرین و دیگر بلاد اسلامی اعلام انزجار نماید .

5-مشکل جامعه ی امروز گروهی فاسد و فاسق و دست ساخته ی ابر قدرت های با نام داعش نیست بلکه فکر و عقیده انحرافی نفوذ کرده در صفوف مسلمانان است  که وحدت امت اسلامی را در سراسر دنیا خدشه دار می کند .

6-به فضل الهی و بر اساس شواهد و قرائن متقن ،اسرائیل در آینده ای نزدیک از صفحه ی روزگار محو خواهد شد و جهان روی خوش امنیت ، عدالت و آرامش را به خود خواهد دید و مهیای تشکیل حکومت جهانی حضرت مهدی عج الله فرجه الشریف خواهند شد .  

7- فرزندان شما در شهرستان زرندیه ضمن ارزوی موفقیت روز افزون، سپاس وافر از اقدام اخیر سپاه در تنبیه عوامل صهیونیسم جهانی در سوریه و حمایت همه جانبه و قاطع از همه ی مظلومان عالم ، اعلام می نماید  همپای ملت شریف و روزه دار ایران و جهان در راهپیمایی دشمن شکن روز قدس حضور پر رنگ و پرشور خواهند داشت.                      

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۱
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی