اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

شهدا ، علت ماندگاری راه و نام امام خمینی (ره)

به همت پایگاه شهدای آسیابک و حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی(ره) و روبط عمومی ناحیه برنامه محفل انس با قرآن کریم یادواره شهدای پاسدار با حضور قاریان برتر شهرستان و حافظ کل قرآن کریم برادر بسیجی امیرمهدی گودرزی همراه با ضیافت افطاری و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی امام جمعه محترم شهر مامونیه برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی امام جمعه محترم شهر مامونیه با اشاره به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و برگزاری یادواره به نام 38 شهید پاسدار شهرستان زرندیه گفت : درود و سلام خدا بر شهدایی که آنچه امروز داریم از آن این بزرگ مردان عرصه جهاد و شهادت است و اگر شهدا جان عزیز خود را در کف دست نمی گذاشتند و برای دفاع از کشور ، نظام و اسلام قد علم نمی کردند نه تنها در این کشور بلکه در دنیا اسمی از اسلام نبود و اگر هم بود همان اسلام آمریکایی بود که هیچ بویی از اسلام حقیقی نبرده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی با اشاره به اعلام خطر واتیکان در سال 98 مبنی بر اینکه 10 هزار کشیش به اسلام گرویده اند یاد آور شد: انقلاب اسلامی ایران  ، علت عمده نیل به اسلام  و جذابیت تشیع است و آنچه باعث شد نام و راه امام بماند ، همین شهدای مختلفی هستند که از اقشار مختلف از جمله پاسدار ، طلبه ، دانش آموز ، معلم ، کارگر و... با اهدای جان خود این انقلاب را تثبیت کردند.

امام جمعه شهرستان زرندیه با اشاره به ایام شهادت دکتر مصطفی چمران به ویژگی های این شهید والامقام و افتخار استان مرکزی پرداخت و اظهار کرد: شهید چمراننه تنها افتخار استان بلکه افتخار کشور است امروز جای شهید چمران خالی است برای اینکه آن اسرائیلی که یک شبه از اسرائیل به بیروت می رسید به برکت انقلاب اسلامی کار اسلامی به جایی رسید که در جنگ های 33 روزه و 22 روزه با خفت و خاری عقب نشینی کرد و دست از جنگ کشید.

حسین ابراهیمی با بیان اینکه خون شهدای پاسدار ، طلبه ، معلم و ... کار را به جایی رسانده اند که قدرت های بزرگ در مقابل اراده ملت شریف ایران مجبور به تعظیم هستند به حمله موشک های میان برد سپاه پاسداران به مواضع گروهک تروریستی داعش اشاره کرد و خاطر نشان کرد : با فشار های ایمیلی نمی شود در برابر دشمنان به مقابله پرداخت ؛ با پیام های توییتری در مقابل زورگویی های آمریکا که به هیچ قانونی پایبند نیست نمی توان ایستاد و باید با تجهیز نیروهای مسلح خود و به رخ کشیدن آن ، این ظالمان وقت را در جای خود بنشانیم و اجازه زورگویی نه تنها به خود ، بلکه به تمامی مستضعفان عالم را ندهیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۴
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی