اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

حجاب ، از مظاهر جامعه و حکومت اسلامی

به مناسبت هفته ی حجاب و عفاف نشستی با حضور حجت الاسلام خلیلیان با حضور جمعی از بسیجیان خواهر در پایگاه تزکیه 7 برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام خلیلیان با بیان اینکه با وجود تلاش گسترده غرب برای گسترش بی حجابی در جوامع اسلامی با این حال ، زنان ایرانی از با احیاترین زنان جهان هستند و امروز شاهد آن هستیم که حجاب از هیچ پیشرفتی برای آنها جلوگیری نکرده است.

ایشان با تاکید بر اینکه موضوع حجاب همچنان یکی از مظاهر و پرچم های جامعه اسلامی و حکومت اسلامی به حساب می آید یادآور شد : حجاب همواره در زمره بحث بر انگیزترین مسائل موجود در حوزه احکام اجتماعی اسلام قرار گرفته است.

این کارشناس مذهبی حاکم شدن آزادی و استقلال در کشور و داشتن وقار، حجاب و عفت زنان را مدیون خون شهدا و ایثار خانواده‌های آنان دانست و تصریح می کند: اگر امروز زنان و دختران ما با حجاب و عفت در امنیت کامل در جامعه فعالیت می کنند و این را یک افتخار می دانند مدیون خون شهدا و ایثارگری ایثارگران هستند.

خلیلیان با نقد عملکرد دولت‌های مختلف در مورد عفاف و حجاب تاکید کرد: کم لطفی به امور مربوط به عفاف و حجاب از مشترکات دولت های مختلف است.

وی در بخش دیگریث از سخنان خود با تاکید بر اینکه تنها عنصری که می‌تواند فرهنگ حجاب را حفظ و توسعه دهد، زنان هستند تصریح کرد: نیروی انتظامی نمی‌توانند زنان را باحجاب کنند چراکه بنیان‌گذار فرهنگ عفاف و حجاب زنان هستند و حجاب به‌وسیله دیگری قابل توسعه و ترویج نیست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۱
روابط عمومی زرندیه

حجاب و عفاف

مامونیه

پایگاه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی