اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

هفته دفاع مقدس مانند خورشید در تاریخ  پرافتخار جمهوری اسلامی ایران می درخشد

فرمانده سپاه شهرستان زرندیه به مناسبت هفته دفاع مقدس پیامی را منتشر کردند که متن این پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم

هفته دفاع مقدس را به هم استانیهای عزیزم تبریک عرض می کنم هفته ای که مانند خورشید در تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی ایران می درخشد در این هفته بود که شیپور جنگ نواخته شد ، عده ای پا به فرار گذاشتند و به خارج کشور گریختند ، اما عده ای مردانه ، پای بیرق انقلاب ایستادند و اجازه ندادند که حیثیت و ناموس این مملکت پایمال شود.

رزمندگان شهرستان زرندیه مانند سایر رزمندگان ، در دوران دفاع مقدس ، نقش مهمی را ایفا کردند و 1500 نفر از این عزیزان با حضور پر شور و حماسی ، برگ زرینی را در صفحه تاریخ شهرستان رقم زدند .

اکثر این رزمندگان در گردانهای همیشه پیروز حضرت ولیعصر (عج) و امام صادق (ع) سازماندهی شدند و با حضور خودشان در جبهه های حق علیه باطل حماسه ها آفریدند.

عده ای از این رزمندگان به مولایشان ابالفضل اقتدا کرده و با تقدیم بخشی از پیکرشان به اسلام ، وفاداری خودشان را به مردم ، انقلاب و رهبری نشان دادند .که تعداد این جانبازان گران سنگ 502 نفر است .

عده ای هم در مقابل شکنجه های سخت و بی رحمانه رژیم بعثی و منافقین در زندان های مخوف صدام ملعون ، مثل کوه ، استوار ایستادند و عزت و شرف خود را نفروختند . این آزادگان عزیز که 20 نفر هستند پس از تحمل سالها محنت و رنج و دوری از خانواده ، سرافرازانه به آغوش میهن اسلامی برگشتند .

و در نهایت عده ای هم با کمال افتخار جان شیرین خود را تقدیم معبود خویش کردند و با او معامله کردند 432 شهید گلگون کفن این شهرستان ، چراغ راه ما در تاریکی ها هستند .

روحشان شاد /راهشان پر رهرو

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۵
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی